Jesteśmy ekspertami w wielu aspektach e-commerce

Pomagamy w rozwiązywaniu problemów prawnych
na rynku polskim oraz na rynkach UE

Poniżej znajdują się przykładowe zakresy w których pomagamy. Na stronie głównej znajdą Państwo atrakcyjne pakiety, które oferujemy na dobry początek współpracy.

Dyrektywa Omnibus

Dyrektywa Omnibus przewiduje szereg nowych obowiązków dla sklepów internetowych. Najważniejsze dotyczą cen i autentyczności opinii.

Reklamacje i zwroty

Wesprzemy Państwa w zakresie reklamacji i zwrotów poprzez dostosowanie odpowiednich zapisów na stronie Sklepu, pomożemy także w sporach z konsumentami. Wspieramy także sprzedawców na platformach e-handlu.

Umowy e-commerce

Pomożemy w analizie i negocjacjach z podmiotami z którymi sklep współpracuje - firmami kurierskimi, agencjami marketingowymi itd.

Ścieżka zakupowa

Sprawdzimy dokładnie ścieżkę zakupową - musi ona spełniać wiele wymogów wynikających z przepisów, w tym zawierać odpowiednie checkboxy oraz odesłania do dokumentów na stronie sklepu.

Dokumenty na stronie

Dobry sklep internetowy musi mieć dostosowane do niego dokumenty. Sporządzimy lub dostosujemy m.in. regulamin i politykę prywatności.

Rejestr BDO

Obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru BDO objętych jest bardzo wiele sklepów internetowych, lecz nie każdy o tym wie. Pomożemy w formalnościach związanych z Rejestrem.

FAQs

Posiadamy nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną wiedzę z zakresu e-commerce wynikają z doświadczenia zespołu. Jesteśmy otwarci, komunikatywni i nastawieni na sprawną współpracę z klientami.

Prosimy o podanie nazwy Sklepu oraz opisanie problemu.

W zakładce „Kontakt” podane są wszelkie dane kontaktowe. Możliwe jest także skorzystanie z formularza kontaktowego. Odpowiadamy zawsze w ciągu 24h.