Pakiety ecommerce.legal
Wybierz pakiet
Legal Partner
Kompleksowa obsługa prawna dla liderów e-commerce
- Wszystko z pakietów Start, Flow oraz Force
- Zespół dedykowanych prawników do obsługi Twojej firmy
- Miesięczny audyt prawny z pełnym raportem z wdrożenia zmian
- Łącznie 5 godzin usług prawnych miesięcznie (porady prawne, sporządzanie pism)
- Bezpłatne konsultacje prawne w formie spotkań
- Szkolenia prawne dla zespołu
- Priorytetowe wsparcie 24/7, priorytetowa pomoc w przypadku kontroli PIH/UOKiK/UODO
Podsumowanie wybranego pakietu
Legal Start
Idealny dla początkujących sklepów
99 zł / miesięczne
Inspektor ochrony danych
Wybierz pakiet
Podsumowanie wybranego pakietu
Inspektor ochrony danych
Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w firmach do 1 mln przychodu
699 zł / miesięczne
Rejestracja znaku towarowego
Rejestracja znaku towarowego w PL
1650 zł – koszt jednorazowy
- Pozyskanie dofinansowania na 75% kosztów urzędowych rejestracji znaku (do 1000 EUR)
- Reserach – weryfikacja zdolności rejestrowalnej znaku oraz odróżnialności
- Złożenie wniosku o rejestrację znaku towarowego
- Monitorowanie procesu
Rejestracja znaku towarowego w UE
2000 zł – koszt jednorazowy
- Pozyskanie dofinansowania na 75% kosztów urzędowych rejestracji znaku (do 1000 EUR)
- Reserach – weryfikacja zdolności rejestrowalnej znaku oraz odróżnialności
- Złożenie wniosku o rejestrację znaku towarowego
- Monitorowanie procesu
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy dane hurtownika są konieczne, gdy samodzielnie produkuję wyroby z półproduktów?
Nie, jeżeli spełnisz definicję producenta zgodnie z GPSR, nie musisz ujawniać danych hurtownika, od którego pozyskujesz surowce. Wówczas na Tobie spoczywa odpowiedzialność za produkt.
2. Czy mogę podać stronę internetową producenta zamiast adresu e-mail?
Nie, strona internetowa nie jest akceptowana jako adres elektroniczny.
3. Kiedy sprzedawca e-commerce staje się formalnym producentem?
Jeśli produkty pochodzą spoza UE, są wytwarzane na Twoje zamówienie i mają Twoje logo/firmę, to możesz być traktowany jako producent i musisz podać swoje dane.
4. Jak postąpić z danymi producenta w przypadku dropshippingu, gdy nie mam fizycznie produktu?
W modelu dropshippingu musisz dostarczyć dane producenta, importera, osoby odpowiedzialnej (jeżeli nie jest nią importer) i dystrybutora. Przepisy nie uwzględniają wyjątku dla tej formy sprzedaży.
5. Czy muszę zamieszczać informacje o producencie w odniesieniu do każdego produktu, jeśli podałem takie informacje na stronie głównej sklepu?
Tak, dane producenta muszą być umieszczone przy każdym produkcie indywidualnie. Informacja na stronie głównej nie wystarczy; musi być ona dodana do opisu każdego produktu.