Pakiety ecommerce.legal

Wybierz pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom Twojego e-sklepu i zyskaj pewność, że działasz w pełnej zgodzie z regulacjami prawnymi. Masz pytania co do pakietów lub potrzebujesz pakietu na rynki zagraniczne? Napisz na subskrypcja@ecommercelegal.pl.

Wybierz pakiet

Legal Start

Idealny dla początkujących sklepów

99 zł / miesięczne*

  •  Dostęp do Strefy Klienta (aktualizowanej szerokiej bazy wzorów, dokumentów i szkoleń - m.in. regulaminy, polityki prywatności, wezwania do zapłaty, poradniki, nagrania szkoleń)
  •  Newsletter mail/sms z pilnymi zmianami w prawie
  •  Zniżki na usługi ecommerce.legal
  •  Zniżki na szkolenia i e-booki
Polecany

Legal Flow

Odpowiedni dla rozwijających się firm

399 zł / miesięczne*

  •  Wszystko z pakietu Legal Start
  •  Coroczny audyt prawny (audyt sklepu, sporządzenie/modyfikacje dokumentów) z pełnym raportem
  •  Bezpłatny udział w szkoleniach ecommerce.legal Bezpłatne konsultacje prawne w formie spotkań
  •  1 godzina usług prawnych miesięcznie (porady prawne, sporządzenie pism)

Legal Force

Dopasowany dla średnich i dużych sklepów internetowych

799 zł / miesięczne*

  •  Wszystko z pakietu Start i Legal Flow
  •  Kwartalny audyt prawny z pełnym raportem – ciągłe zapewnienie bezpieczeństwa prawnegoBezpłatne konsultacje prawne w formie spotkań
  •  Łącznie 2 godziny usług prawnych miesięcznie (porady prawne, sporządzenie pism)
  •  Bezpłatne konsultacje prawne w formie spotkań

Legal Partner

Kompleksowa obsługa prawna dla liderów e-commerce

1899 zł
netto/miesiąc
  • Wszystko z pakietów Start, Flow oraz Force
  • Zespół dedykowanych prawników do obsługi Twojej firmy
  • Miesięczny audyt prawny z pełnym raportem z wdrożenia zmian
  • Łącznie 5 godzin usług prawnych miesięcznie (porady prawne, sporządzanie pism)
  • Bezpłatne konsultacje prawne w formie spotkań
  • Szkolenia prawne dla zespołu
  • Priorytetowe wsparcie 24/7, priorytetowa pomoc w przypadku kontroli PIH/UOKiK/UODO

Podsumowanie wybranego pakietu

Legal Start

Idealny dla początkujących sklepów

99 zł / miesięczne

Inspektor ochrony danych

Wybierz pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom Twojego e-sklepu i zyskaj pewność, że działasz w pełnej zgodzie z regulacjami prawnymi.

Wybierz pakiet

Inspektor ochrony danych

Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w firmach do 1 mln przychodu

699 zł / miesięczne*

  •  Wdrożenie kompletnej dokumentacji RODO
  •  Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych ze zgłoszeniem do Urzędu OchronyDanych Osobowych
  •  Bieżące aktualizacje dokumentów i monitorowanie procesów w firmie
  •  Priorytetowe wsparcie w sprawach z zakresu RODO
  •  Szkolenia
Polecany

Inspektor ochrony danych+

Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w firmach od 1 do 10 mln przychodu (powyżej10 mln przychodu konieczny jest indywidualny pakiet)

999 zł / miesięczne*

  •  Wdrożenie kompletnej dokumentacji RODO
  •  Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych ze zgłoszeniem do Urzędu OchronyDanych Osobowych
  •  Bieżące aktualizacje dokumentów i monitorowanie procesów w firmie
  •  Priorytetowe wsparcie w sprawach z zakresu RODO
  •  Szkolenia

Podsumowanie wybranego pakietu

Inspektor ochrony danych

Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w firmach do 1 mln przychodu

699 zł / miesięczne

Rejestracja znaku towarowego

Rejestracja znaku towarowego w PL

1650 zł – koszt jednorazowy

  •  Pozyskanie dofinansowania na 75% kosztów urzędowych rejestracji znaku (do 1000 EUR)
  •  Reserach – weryfikacja zdolności rejestrowalnej znaku oraz odróżnialności
  •  Złożenie wniosku o rejestrację znaku towarowego
  •  Monitorowanie procesu
Sprawdź produkt

Rejestracja znaku towarowego w UE

2000 zł – koszt jednorazowy

  •  Pozyskanie dofinansowania na 75% kosztów urzędowych rejestracji znaku (do 1000 EUR)
  •  Reserach – weryfikacja zdolności rejestrowalnej znaku oraz odróżnialności
  •  Złożenie wniosku o rejestrację znaku towarowego
  •  Monitorowanie procesu
Sprawdź produkt

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy dane hurtownika są konieczne, gdy samodzielnie produkuję wyroby z półproduktów?

2. Czy mogę podać stronę internetową producenta zamiast adresu e-mail?

3. Kiedy sprzedawca e-commerce staje się formalnym producentem?

4. Jak postąpić z danymi producenta w przypadku dropshippingu, gdy nie mam fizycznie produktu?

5. Czy muszę zamieszczać informacje o producencie w odniesieniu do każdego produktu, jeśli podałem takie informacje na stronie głównej sklepu?