Regulamin sklepu internetowego ecommercelegal.pl

 

Niniejszy Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu ecommercelegal.pl za pośrednictwem którego możesz, jako przedsiębiorca, bezpośrednio nabyć część ze świadczonych przez nas usług.

Znajdziesz tutaj w szczególności informacje o naszych usługach, zasadach składania zamówienia, prawie do odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności z tytułu niezgodności usługi z umową.

 

§ 1. Definicje 

Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem ecommercelegal.pl

Ecommerce.legal –  ecommerce.legal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60-529) przy ul. Dąbrowskiego 77A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0001071438, posiadająca NIP: 7812061024, REGON: 527034850, kapitał zakładowy: 10.000,00, numer telefonu +48 530 091 988, adres e-mail: biuro@ecommercelegal.pl.

Klient – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której właściwa ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca Umowę z Ecommerce.legal.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca z Ecommerce.legal umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Umowa – umowa o świadczenie usług, umowa o świadczenie usług cyfrowych bądź umowa sprzedaży treści cyfrowej zawierana pomiędzy Klientem a Ecommerce.legal.

Usługa – usługa, usługa cyfrowa bądź treść cyfrowa będąca przedmiotem Umowy.

Użytkownik – Klient lub odbiorca świadczonych przez Ecommerce.legal usług.

Dane Ecommerce.legal – dane kontaktowe Ecommerce.legal, w szczególności do reklamacji i zwrotów: ecommerce.legal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60-529) przy ul. Dąbrowskiego 77A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0001071438, posiadająca NIP: 7812061024, REGON: 527034850, kapitał zakładowy: 10.000,00, numer telefonu +48 530 091 988, adres e-mail: biuro@ecommercelegal.pl.

Newsletter – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.

 

§ 2. Postanowienia wstępne 

1.     Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem ecommercelegal.pl oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży oraz umów o świadczenie usług na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2.      

3.     Regulamin jest dostępny w sposób nieprzerwany na stronie internetowej ecommercelegal.pl w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

4.     Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, dostępu do przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz niezbędne pliki cookies, a także do poczty elektronicznej. Ponadto do dokonania zakupów wymagane jest ukończenie procesu składania zamówienia podczas którego konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

5.     Ecommerce.legal stosuje transparentną politykę cenową. W przypadku ogłoszenia obniżenia ceny usługi, poprzednia (przekreślona) cena jest zawsze najniższą ceną z okresu 30 dni przed obniżką ceny, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.

 

§ 3. Konto Klienta

1.     Zakupy w Sklepie odbywają się bez procesu rejestracji konta Klienta.

2.     Ecommerce.legal udostępnia Użytkownikowi dostęp do Konta Klienta za pośrednictwem Sklepu.

3.     Dostęp do Konta Klienta jest możliwy po zalogowaniu – w tym celu klient:

1)     oświadcza, że zapoznał się Regulaminem i Polityką prywatności sklepu;

2)     podaje wskazany przez siebie adres e-mail;

3)     wpisuje w przeznaczonym do tego polu kod dostępu przesłany na wskazany przez Klienta adres e-mail.

4.     Po zalogowaniu Użytkownik ma dostępu do Konta Klienta.

 

§ 4. Dokonywanie zakupów w Sklepie

1.     Ecommerce.legal oferuje za pośrednictwem Sklepu:

1)     możliwość zawarcia umowy subskrypcji usług prawnych;

2)     możliwość zawarcia umowy o jednorazową usługę prawną;

3)     sprzedaż produktów cyfrowych;

4)     sprzedaż usług cyfrowych.

2.     Zasady zawierania umów subskrypcji usług prawnych oraz ich warunki zawarte są w regulaminie subskrypcji dostępnym tutaj.

3.     Cena usługi netto podana jest na stronie Sklepu.

4.     Informacje o usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

5.     Po dokonaniu wyboru towaru, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. W przypadku posiadania kodu rabatowego, klient ma możliwość wpisania go w koszyku lub w trakcie procesu składania zamówienia. Klient może wówczas przeliczyć koszty koszyka, a następnie przejść do płatności. 

6.     Celem złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach danych oznaczonych jako obowiązkowe. Do momentu kliknięcia przycisku kończącego zamówienie, Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia lub podanych danych.  

7.     W celu finalizacji zamówienia, konieczne jest złożenie przez Klienta zamówienia poprzez kliknięcie przycisku kończącego zamówienie „Zapłać teraz” na stronie podsumowującej zamówienie. Do złożenia zamówienia wymagane jest uprzednie dodanie towarów do koszyka, uzupełnienie danych i wyrażenie wymaganych zgód, w tym akceptacja regulaminu. 

8.     Po złożeniu zamówienia Ecommerce.legal niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Ecommerce.legal Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Ecommerce.legal o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem, a Ecommerce.legal. 

9.     Ecommerce.legal nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu, które mogą być spowodowane brakiem kompatybilności Sklepu z urządzeniami, z których korzysta Klient, siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub usterkami technicznymi po stronie dostawców określonych usług.

10.  Ecommerce.legal zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności danych wpisanych przez Klienta w formularzach. W takiej sytuacji sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem. 

11.  Ecommerce.legal zobowiązuje się wykonać usługę, o której mowa w ust. 1 pkt 2) nie później niż w terminie 30 dni od dnia opłacenia zamówienia lub, w przypadku udostępnienia takiej funkcjonalności, w terminie wskazanym w kalendarzu dostępnym w procesie składania zamówienia. 

12.  Szczegóły dotyczące wykonania usługi zostaną zawarte w wiadomości e-mail po opłaceniu zamówienia i będą, w razie potrzeby, doprecyzowane przez Ecommerce.legal i Klienta mając na uwadze potrzeby Klienta.

 

§ 5. Formy płatności

1.     W Sklepie honorowane są formy płatności dostępne w procesie składania zamówienia. Ecommerce.legal w szczególności udostępnia następujące formy płatności:

a)     karta płatnicza;

b)     płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24, którego operatorem jest spółka PayPro S.A. w Poznaniu 60-198 Poznań ul. Pastelowa 8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców  prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935. Regulamin Przelewy24 znajdziecie Państwo pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin;

2.     W przypadku wyboru przez Klienta płatności kartą lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy.

3.     Klient wyraża zgodę na wysyłkę faktury w formie elektronicznej.

 

§ 6. Niezgodność Usług z umową i reklamacje

1.     Podstawa i zakres odpowiedzialności Ecommerce.legal względem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta. Ecommerce.legal niniejszym informuje o przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z umową.

2.     Ecommerce.legal zobowiązuje się do świadczenia usług prawnych z należytą starannością oraz na podstawie najnowszej dostępnej wiedzy. 

3.     Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Ecommerce.legal. W przypadku zgłaszania reklamacji Klient powinien podać swoje: imię i nazwisko, adres, dane pozwalające na identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia), przedmiot i przyczynę reklamacji, żądanie klienta, dane kontaktowe. Dane kontaktowe Ecommerce.legal do reklamacji znajdują się w § 1 niniejszego Regulaminu.

4.     Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:

1)     opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;

2)     przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, o którym Przedsiębiorca na prawach konsumenta powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który przedsiębiorca zaakceptował. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać naprawy lub usunięcia wad.

5.     W określonych w ustawie o prawach konsumenta przypadkach, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji w której Ecommerce.legal odmówił doprowadzenia usługi do zgodności z umową lub nie doprowadził do zgodności usługi z umową.

6.     Ecommerce.legal zwraca Przedsiębiorcy na prawach konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny. 

7.     W razie odstąpienia od umowy Ecommerce.legal, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwraca Przedsiębiorcy na prawach konsumenta cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8.     Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności usługi z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności usługi z umową jest istotny.

9.     Ecommerce.legal ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.

10.  Ecommerce.legal jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

11.  W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie usługi w Sklepie. Odstępstwo od warunków gwarancji określonych w reklamie na niekorzyść Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  jest bezskuteczne, chyba że oświadczenie gwarancyjne złożone w reklamie przed zawarciem umowy zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób.

 

§ 7. Prawo do odstąpienia od umowy

1.     Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni. 

2.     Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.

3.     Rekomendowaną formą złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest przesłanie go na adres poczty elektronicznej biuro@ecommercelegal.pl.

4.     Ecommerce.legal niezwłocznie potwierdza otrzymanie oświadczenia.

5.     W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, uważa się ją za niezawartą.

6.     Ecommerce.legal zwraca wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji chyba, że Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

7.     Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Ecommerce.legal rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Ecommerce.legal utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Ecommerce.legal przekazał Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu.

 

§ 8. Świadczenie usług drogą elektroniczną

1.     Ecommerce.legal podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się do usunięcia w rozsądnym terminie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Użytkowników przy użyciu Danych Ecommerce.legal.

2.     W przypadku chęci złożenia reklamacji, Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.

3.     Ecommerce.legal  zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

4.     Ecommerce.legal umożliwia dołączenie do listy Newslettera i zawarcie umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera. 

5.     Zawarcie umowy wymaga wypełnienia i przesłania formularza w którym należy podać adres-email oraz zaakceptować Regulamin i Politykę prywatności. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez użytkownika wiadomości e-mail z potwierdzeniem dołączenia do Newslettera.

6.     Treści zawarte w Newsletterze podlegają ochronie praw autorskich. Zakazane jest ich kopiowanie, utrwalanie, rozpowszechnianie bez zgody Ecommerce.legal.

7.     Przesyłanie za pośrednictwem formularza treści bezprawnych jest zabronione.

8.     Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Ecommerce.legal. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania newslettera.

9.     Ecommerce.legal ponosi odpowiedzialność za brak zgodności świadczenia z umową wobec Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta oraz w Regulaminie.

 

§ 9. Ochrona danych osobowych

1.     Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Ecommerce.legal.

2.     Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów i Użytkowników zawarte zostały w Polityce Prywatności dostępnej na stronie ecommercelegal.pl.

 

§ 10. Opinie

1.     W przypadku prezentowania opinii ecommerce.legal weryfikuje opinie na temat usług i wdrożył odpowiednie rozwiązania w celu oceny ich autentyczności. Po wystawieniu opinia jest weryfikowana. Jeżeli okaże się, że dane zawarte w opinii nie mogą zostać powiązane z zamówieniem usługi, która była przedmiotem opinii, opinia taka jest usuwana. Jeżeli zachodzą wątpliwości co do autentyczności opinii, są one wyjaśniane na podstawie przedstawionych dowodów na zakup określonej usługi.

2.     Publikujemy wszystkie opinie (zarówno pozytywne, jak i negatywne) i nie ingerujemy w ich treść, nie oferujemy dodatkowych korzyści związanych z wystawieniem opinii lub jej wycofaniem. 

3.     Z powyższych względów możemy zapewnić, że opinie dostępne na stronie sklepu ecommercelegal.pl są weryfikowane i autentyczne oraz odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia zakupowe. 

4.     Opinie na temat sklepu ecommercelegal.pl mogą być wystawiane na stronach innych podmiotów. W przypadku takich opinii w zakresie oceny wiarygodności i autentyczności opinii zastosowanie znajdują zasady stosowane przez te podmioty. Ze swojej strony ecommercelegal.pl dokłada wszelkich starań by opinie na temat sklepu były zawsze wiarygodne i autentyczne.

 

§ 11. Treści Użytkownika 

1.     Treści Użytkownika to zamieszczane samodzielnie lub za pośrednictwem Sklepu przez każdego Użytkownika:  

1)     opinie lub komentarze o sklepie lub produktach,  

2)     dodatkowe, niewymagane przy złożeniu zamówienia informacje zawarte na koncie klienta, zamieszczane samodzielnie lub za pośrednictwem Sklepu. 

2.     Użytkownik nie może publikować treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub są w inny sposób niezgodne z prawem, niniejszym regulaminem lub dobrymi obyczajami, w szczególności: 

1)     treści służących do popełnienia wykroczenia lub przestępstwa,

2)     treści naruszających dobra osobiste lub prawa autorskie,

3)     treści mających charakter spamu, 

4)     treści służących prowadzeniu nieuczciwej działalności konkurencyjnej, w tym niedozwolonych działań marketingowych,

5)     treści niezgodnych z tematyką serwisu, którego dotyczą. 

3.     Możemy weryfikować, blokować i usuwać treści niezgodne z prawem - z zachowaniem zasad obiektywizmu oraz należytej staranności.   

4.     Zgłoszenie nielegalnych treści powinno zawierać: 

1)     wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści, 

2)     wskazanie w miarę możliwości elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści,  

3)     imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia -  z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; 

4)     oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne. 

5.     Jeżeli w wyniku weryfikacji podjętej z naszej inicjatywy lub wynikającej ze zgłoszenia ustalimy, że określone treści są nielegalne, możemy zdecydować o ich zablokowaniu lub usunięciu.  

7.     Zarówno Użytkownik, który zgłosił treści i nie zgadza się z podjęta przez nas decyzją, jak i Użytkownik, którego treści uznaliśmy za nielegalne, ma prawo odwołać się od decyzji dotyczących treści.

8.     Po złożeniu odwołania, niezwłocznie potwierdzimy jego otrzymanie i rozpatrzymy je w ciągu 14 dni. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany. Uzasadnienie naszej decyzji zostanie sporządzone zgodnie ze wszelkimi wymogami wynikającymi z Aktu o usługach cyfrowych.  

8.     Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji dotyczących treści za pośrednictwem punktu kontaktowego wskazanego w ust. 13 poniżej. Odwołanie powinno zawierać imię i nazwisko, dane kontaktowe oraz uzasadnienie żądania zmiany decyzji.  

9.     W przypadku rażącego nieprzestrzegania postanowień niniejszego punktu i publikowania nielegalnych treści, możemy zdecydować o czasowym zablokowaniu (zawieszeniu) lub usunięciu konta, a także o ograniczeniu funkcjonalności konta.  

10.  Warunkiem podjęcia decyzji dotyczącej konta użytkownika, jest zachowanie zasad obiektywizmu i należytej staranności. Od takiej decyzji przysługuje odwołanie, które nie będzie rozpatrzone w sposób zautomatyzowany. Rozpatrzenie odwołania nastąpi w terminie 14 dni, a Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany o jego wyniku.  

11.  Nie ponosimy odpowiedzialności za Treści Użytkownika, jeżeli: 

1)     nie mamy faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wiemy o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach;  

2)     podejmujemy bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyskany taką wiedzę lub wiadomość. 

12.  W przypadku gdy poweźmiemy jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast poinformujemy o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekażemy wszystkie dostępne informacje na ten temat. 

13.  Ustanowiliśmy punkt kontaktowy, który służy do realizacji naszych obowiązków związanych z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA) i za pośrednictwem którego odpowiednie organy oraz Użytkownicy mogą się z nami komunikować: biuro@ecommercelegal.pl Przy użyciu wskazanego adresu e-mail możliwe jest w szczególności zgłoszenie treści, które Użytkownik uważa za nielegalne. 

14.  Żadne z powyższych postanowień nie służy ograniczeniu praw Użytkownika i nie powinno być w ten sposób interpretowane. 

 

§ 12. Postanowienia końcowe

1.     Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych usług, w tym prawa własności intelektualnej, majątkowe i osobiste prawa autorskie należą do Ecommerce.legal. Bez zgody Ecommerce.legal, nie jest możliwe m.in. powielanie, przerabianie treści oferowanych przez Ecommerce.legal.

2.     Ecommerce.legal zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z istotnych przyczyn, takich jak np. zmiana przepisów prawa. Ecommerce.legal zastrzega sobie prawo do zmieniania cen usług oraz promocji bez uszczerbku dla umów zawartych przed tymi zmianami.

3.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

4.     Żadne z postanowień Regulaminu nie służy ograniczeniu praw Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, gwarantowanym przez ustawę o prawach konsumenta oraz inne akty prawne.

5.     Ecommerce.legal godzi się na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami drodze postępowania mediacyjnego.