Zapraszamy na webinar dotyczący Dyrektywy Omnibus!

Zapraszamy na webinar dotyczący Dyrektywy Omnibus!

News

Zapraszamy na webinar dotyczący Dyrektywy Omnibus!

by Marcin Tomczak on Jan 01, 2023

Już w najbliższy piątek (13.01.23 r.) o 11 zapraszamy na webinar „Omnibus LIVE. Jak organizować kampanie promocyjne B2C i B2B?” organizowany przez AtomStore w którym udział weźmie Marcin Tomczak, założyciel ecommerce.legal. Webinar posłuży udzieleniu odpowiedzi na szczegółowe pytania związane z wdrożeniem Dyrektywy Omnibus. AtomStore to E-commerce Enterprise w modelu SaaS. Firma ma w swoim case study takie marki jak HalfPrice.eu, DeeZee Polska, Wydawnictwo Znak, czy 4szpaki.

W webinarze poruszymy takie kwestie, jak:

  • czy i jak przepisy Dyrektywy Omnibusa wpływają na sklepy prowadzące sprzedaż B2B?
  • czy w świetle nowego prawodawstwa stałe obniżki i rabaty dla grup klientów są problemem?
  • czy każda zmiany cen i cenników rodzi nowy obowiązek informowania o najniższej cenie?
  • jaki komunikat może zostać potraktowany jako „ogłoszenie o obniżce” i czym różni się publiczny kod rabatowy od indywidualnego?
  • jakie obowiązki aktualizuje oferowanie kodu rabatowego?
  • jak obliczyć procent obniżki oferowanej w sklepie w dobie Omnibusa?
  • przykłady kampanii promocyjnych, które możesz organizować w sklepie bez spełniania obowiązku informowania o najniższej cenie sprzed obniżki.

(opis ze strony atomstore.pl)

Zapraszamy – link do rejestracji.

Link do nagrania z webinaru – https://www.youtube.com/watch?v=xJMHeRXG1Ss&t=5s

Najnowsze artykuły

Działania UOKiK na rzecz ochrony konsumentów: dark patterns

Działania UOKiK na rzecz ochrony konsumentów: dark patterns

Read More
Ekspansja na rynek czeski - regulamin sklepu internetowego

Ekspansja na rynek czeski - regulamin sklepu internetowego

Read More
E-commerce w Europie - o wymogach prawnych na rynku niemieckim

E-commerce w Europie - o wymogach prawnych na rynku niemieckim

Read More
Nowe Rozporządzenie GPSR - co oznacza dla branży e-commerce?

Nowe Rozporządzenie GPSR - co oznacza dla branży e-commerce?

Read More
View More