Już w najbliższy piątek (13.01.23 r.) o 11 zapraszamy na webinar „Omnibus LIVE. Jak organizować kampanie promocyjne B2C i B2B?” organizowany przez AtomStore w którym udział weźmie Marcin Tomczak, założyciel ecommerce.legal. Webinar posłuży udzieleniu odpowiedzi na szczegółowe pytania związane z wdrożeniem Dyrektywy Omnibus. AtomStore to E-commerce Enterprise w modelu SaaS. Firma ma w swoim case study takie marki jak HalfPrice.eu, DeeZee Polska, Wydawnictwo Znak, czy 4szpaki.
W webinarze poruszymy takie kwestie, jak:
- czy i jak przepisy Dyrektywy Omnibusa wpływają na sklepy prowadzące sprzedaż B2B?
- czy w świetle nowego prawodawstwa stałe obniżki i rabaty dla grup klientów są problemem?
- czy każda zmiany cen i cenników rodzi nowy obowiązek informowania o najniższej cenie?
- jaki komunikat może zostać potraktowany jako „ogłoszenie o obniżce” i czym różni się publiczny kod rabatowy od indywidualnego?
- jakie obowiązki aktualizuje oferowanie kodu rabatowego?
- jak obliczyć procent obniżki oferowanej w sklepie w dobie Omnibusa?
- przykłady kampanii promocyjnych, które możesz organizować w sklepie bez spełniania obowiązku informowania o najniższej cenie sprzed obniżki.
(opis ze strony atomstore.pl)
Zapraszamy – link do rejestracji.
Link do nagrania z webinaru – https://www.youtube.com/watch?v=xJMHeRXG1Ss&t=5s
Powiązane artykuły